FIRMA:
Firma produkcyjna, kapitał USA.
WYZWANIA W PROJEKCIE:
- ograniczony czas,
- rekrutacja pracowników w trakcie weekendu spowodowane koniecznością rozpoczęcia pracy od poniedziałku.
OPIS:
Zamówienia zaskoczyły samych właścicieli ponieważ w okresie wakacyjnym wystąpił niespodziewany przestój sprzedaży produktów na rynku w USA (w Polsce realizowana produkcja, sprzedaż w 99% na rynek amerykański).
Projekt zrealizowany w krótkim czasie. W piątek rano omówiliśmy założenia projektu z inwestorem, następnie otrzymałam kontakt do osoby zarządzającej firmą w Polsce. Ok. 14.00 tego samego dnia odbyłam wizytę na produkcji aby poznać procesy, zweryfikować wymagania względem pracowników i ustalić komunikację w projekcie.
W piątek popołudniu zaczęły spływać pierwsze aplikacje. Byłam w stałym kontakcie z kierownikiem produkcji przez kolejne dwa dni, podczas weekendu weryfikowałam kandydatów, umawiałam możliwość sprawdzenia jak wygląda produkcja i na czym polega praca, tak by w poniedziałek wystartować z pełnym składem.
Ze względu na dostępność maszyn, cześć osób rozpoczęła pracę na późniejszą zmianę. Wymagało to dobrego kontaktu ze wszystkimi stronami.
Przez kolejny miesiąc wspierałam projekt, w sytuacjach ewentualnych zmian personalnych, zapewniając w niecałe 12-18 h kolejnych pracowników.
Liczba osób, które rozpoczęły pracę – 14
Lista rezerwowa – 45
Czas realizacji – 2,5 dnia